نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5086
-
الف
+

«سلمان خان»: اگر شرایطم را قبول کنند نقش «جیمز باند» را بر عهده می گیرم

سلمان خان ستاره بالیوود به تازگی اعلام کرده به چند شرط حاضر است نقش جیمز باند را در فلم های جدید این سریال سینمایی بر عهده بگیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عبدالرشید سلمان خان» مشهور به «سلمان خان» در آخرین مصاحبه خود عنوان کرده که نقش «جیمز باند» را بر عهده خواهد گرفت.

«سلمان خان» که  در طول دوران بازیگری خود در نقش های مختلف ظاهر شده است و طی 31 سال فعالیت هنری خود موفقیت های بسیاری کسب نموده است، به تازگی اعلام کرده که با کناره‌گیری «دنیل کرگ» از دنیای «جیمز باند» به ایفای نقش «مامور 007» فکر کرده اما می‌گوید به چند شرط حاضر است که در سری فلم های جدید جیمز باند حضور پیدا کند.

سلمان خان با حضور در مراسم اکران آخرین فلم خود «دبنگ3» که سه روز قبل به سینماها آمده، عنوان کرد که اگر خون بریتانیایی در رگ‌هایم داشتم حتما نقش جیمز باند را بازی می کردم اما تمامی «جیمز باند» ها بریتانیایی بوده‌اند و این امر برای من کمی غیرممکن به نظر می رسد.

وی ادامه داد: جیمز باند کرکتری مانند «چولبول پاندی» است، اگر بریتانیایی نبودن مانعی ندارد در مورد نقش جیمز باند فکر می کنم.

به هر حال، طرفداران سلمان خان نباید انتظار نقش جیمز باند را از او داشته باشند زیرا سلمان خان از هم اکنون به فکر «دبنگ4» است و اعلام کرده برای قسمت چهارم ایده هایی در سر دارد که در حال پرداختن به آنها می باشد.

وی همچنین معتقد است که فلم «دبنگ3» بسیار بهتر از قسمت اول و دوم است و اگر طرفداران از آن رضایت نداشتند هرگز دنباله های این فلم ساخته نمی شد.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر